پاسخ به پرسش های متداول

حساب کاربری

شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی (یا شماره همراه در صورت تایید شماره همراه) و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه "پروفایل من" به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شوید که در بخش "اطلاعات کاربر" امکان "ویرایش اطلاعات" وجود دارد.

در انتهای هر ایمیل درج شده " چنانچه تمایل به دریافت ایمیل از طرف ما ندارید، بر روی لغو اشتراک کلیک کنید " شما می‌توانید پس از دریافت اولین ایمیل ، عضویت خبرنامه را لغو کنید.

شما میتوانید پس از ورود شماره همراه به صورت کامل (******* **09) و وارد کردن کلمه ی عبور، پس از تایید شماره همراه(ثبت کد دریافت شده از طریق پیامک) اقدام به ثبت‌نام نمایید.

در صورتی که قبلا با ایمیل ثبت‌نام کرده‌اید، زمانی امکان ورود از طریق شماره همراه برای شما مقدور است که شماره همراه وارد شده در پروفایل خود را تایید نمایید.

شما زمانی میتوانید شماره خود را تغییر دهید که شماره همراه جدید نیز تایید شود.

در صورتی که شماره همراه خود را به فردی دیگر واگذار کردید، جهت جلوگیری از سواستفاده یا مشکلات احتمالی، شماره موبایل خود را در پروفایل تغییر داده و شماره جدیدی ثبت نمایید.

لطفاً ایمیل‌های اسپم(spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیل‌های ارسال شده به حساب‏‌های کاربری gmail گاهی spam می‌شوند. توجه داشته باشید که link تغییر رمز برای شما ارسال می‏‌شود نه خود رمز.

برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه "سفارش‌های من" کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.

ثبت و پیگیری سفارش

علاوه بر سابقه ، تجربه و محتوای غنی وب سایت بهترین دیدار، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی به این کسب و کار رسمیت و اعتبار می‏‌بخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می‏‌شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما می‏‌توانید در صفحه اصلی وب سایت بهترین دیدار با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید. بنابراین با خیال آسوده سفارش خود را ثبت کنید و از خدمات منحصر به فرد بهترین دیدار استفاده کنید.

بله، با این که بدون وارد شدن به سایت می‏‌توانید از سایت بازدید کرده و از محتوای غنی سایت استفاده کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل کنید.

با عضویت در بهترین دیدار می‌توانید:

  • سریع‌تر و ساده‌تر خرید کنید
  • به سادگی سوابق خرید و فعالیت‌های خود را مدیریت کنید
  • لیست علاقمندی‌های خود را بسازید و تغییرات آنها را دنبال کنید
  • نقد، بررسی و نظرات خود را با دیگران به اشتراک گذارید
  • در جریان فروش‌های ویژه و قیمت روز محصولات قرار گیرید

شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

فقط توجه داشته باشید برای ثبت قرار، باید حداقل 48 ساعت قبل از قرار اقدام به ثبت آن نمایید و در صورتی که می خواهید فقط از خدمات رزرو رستوران استفاده کنید، باید سفارش خود را بل از ساعت 12 همان روز ثبت و پرداخت نمایید.

بهترین دیدار با ارسال پیامک‏ و همچنین ایمیل، مرحله به مرحله وضعیت سفارش را به شما اعلام می‏‌کند. همچنین برای اطلاع از وضعیت سفارش، می‏‌توانید وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه "سفارش‌های من" از وضعیت آن مطلع شوید.

تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما می‌توانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید.

پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما قادر به تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو قرار، تا سه ساعت بعد از ثبت نهایی و پرداخت می توانید قرار خود را لغو کرده و پس از کسر 10 درصد، مبلغ پس از 72 ساعت به حساب شما عودت داده خواهد شد .

پس از ثبت دیدارتون، اگر از طریق خودروی لوکس ما بخواهید به رستوران تشریف ببرید، از یک ساعت قبل منتظر خودروی ما باشید. پس از تایید نهایی سفارش شما، یک دعوتنامه و زمانبندی دیدار شما برای پست الکترونیک شما ارسال می گردد. همچنین موارد بالا از طریق پیامک نیز به دست شما خواهد رسید. با در دست داشتن دعوتنامه به رستوران مراجعه کرده و بقیه امور را به ما بسپارید.

پرداخت

همگی کاربران بهترین دیدار می‌توانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت بهترین دیدار، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند.

برای اطلاعات بیشتر می‏توانید به صفحه روش‌‏های پرداخت مراجعه کنید.

شما می‌توانید با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت بهترین دیدار، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنید.

در صورتی که نیاز به استرداد هزینه پرداخت شده به شما باشد، وجه مرجوعی به شماره کارت بانکی درج شده در حساب کاربری، که نام دارنده کارت با نام کاربری شما دارای مطابقت باشد، واریز خواهد شد. توجه داشته باشید که شماره کارت متعلق به خود و به نام خود را دراطلاعات حساب کاربری وارد نماید. ( در صورتی که زیر 18سال هستید، شماره کارت یکی از والدین خود را ( با اولویت پدر ) ثبت نمایید .) در صورتی که بین حساب مبدا که پرداخت اولیه از آن انجام شده با شماره کارت اعلامی توسط شما در حساب کاربری، مغایرتی کشف شود ، مطابق با ضوابط و مقررات قانونی ، بهترین دیدار مبلغ را به حساب مبدا عودت خواهد داد.

گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.

قیمت

بله، بهترین دیدار به طور منظم و روزانه قیمت‏ محصولات عرضه شده در وب‏ سایت خود را کنترل و به روز رسانی می‏‌کند.

سیاست قیمت‏ گذاری در بهترین دیدار مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. به طور کلی قیمت‏‌ها در بهترین دیدار کاملا مناسب و رقابتی بوده و خرید از بهترین دیدار برای مشتریان به صرفه است.

سیاست قیمت‌ گذاری در بهترین دیدار منصفانه است. همچنین قیمت همه محصولات با احتساب مالیات بر ارزش افزوده است و مشتری مبلغ جداگانه‏‌ای بابت مالیات و عوارض ارزش افزوده پرداخت نمی‏‌کند.